Avontuur op de acht - Reisverslag uit Vordingborg, Denemarken van Angeline Donk - WaarBenJij.nu Avontuur op de acht - Reisverslag uit Vordingborg, Denemarken van Angeline Donk - WaarBenJij.nu

Avontuur op de acht

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Angeline

16 Juli 2020 | Denemarken, Vordingborg

Tja..dat vind ik nou zo leuk aan onze fietstochten..avontuur en verrassing..we zijn net bij onze tent weergekeerd, ik zit in het laatste avondzonnetje te typen...na onze aankomst hebben we voor het eerst een duik in zee genomen...ja best wel fris, maar heerlijk na zo’n dagje op de fiets, we zijn net langs de haven en een moeraslandje teruggekuierd, de zon staat prachtig laag boven de zee..we hebben lekker gegeten op een terrasje in de zon, aan een pittoresk haventje...mediterraans Een beetje...en dat na ons schuilverblijf in onze hutjesdorp van gisteren...het begint te wennen dat mooie land...we wisselen uit dat het heel vertrouwd begint te voelen...onderweg stoppen we bij een snackgebouwtje langs best een ( te?) drukke weg...veggie burger voor angeline , ik doe een pita broodje ...exotisch eten voor ons doen..we kijken naar het gedoe van vier puchrijders...ze zijn in de weer met hun machientjes als ware hellsangels, hun avontuur wordt begeleid door een heuse bezemwagon...Puchklubben met grote letters op de zijkant...nostalgie van de Puch...ik was veroordeeld tot maar een gewoon mobilletje ....om stoer..of vooral een beetje excentriek over te komen koos ik voor de Solex...baret op, vlinderdasje...je moet wat als 17 jarige puber....zoals gezegd ...elke dag op de fiets is weer bijzonder..je weet niet waar je landt, waar je slaapt wat je eet...nu zijn we op een prachtig stukje Deense kust terechtgekomen...morgen fietsen we verder...we hebben de eerste bocht van onze platliggende acht genomen, we gaan westwaarts...tegen de wind in...die nu voorlopig elke dag tegen is...we volgen de goed aangegeven route , 8 heet ie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Vordingborg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2020

Afscheid

28 Juli 2020

Christiania

27 Juli 2020

Copenhagen revisited

26 Juli 2020

Zuid-Wester

25 Juli 2020

Het pontje aan het einde van de wereld is kapot
Angeline

Langeafstandfietser

Actief sinds 05 Juli 2020
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 1848

Voorgaande reizen:

05 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

05 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

05 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

05 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: